Kimi Raikkonen'o Fanų Klubas

Sunday, September 17, 2006

Ferrari 2007 metais atstovaus K. Raikkonenas ir F. Massa


Iš karto po Michaelio Schumacherio pranešimo apie jo pasitraukimą, Ferrari komanda paskelbė kitų metų pilotų sudėtį: Kimis Raikkonenas ir Felipe Massa. Brazilas pasirašė sutartį su Ferrari ir atstovaus Italijos komandai iki 2008 metų pabaigos. Kimis Raikkonenas pasirašė dar ilgesnį kontraktą - iki 2009 metų. Pilotu bandytoju liko Luca Badoeris.

Kimis Raikkonenas:
„Aš tikėjausi ir šį sezoną kovoti dėl čempiono titulo, bet ne viskas vyko, kaip norėjome. Tikiu, kad kitais metais Ferrari komandoje aš kovosiu dėl titulo. Džiaugiuosi prisijungdamas prie komandos, kurios istorijoje yra daugiausiai pergalių. Būtina gerai užbaigti šį sezoną ir ruoštis naujam. Labai laukiu nujojo bendradarbiavimo. Su McLaren komanda lenktyniavau penkis metus. Noriu padėkoti jiems už gerą bendradarbiavimą: man buvo įdomu čia dirbti, bet kiekvienas pilotas pasirenka savo kelią pats. Rinkausi tarp McLaren ir Ferrari komandų ir laikau savo sprendimą teisingu, nors McLaren komandoje lieka žmonės, su kuriais man sunku bus atsisveikinti. Nereikia galvoti, kad aš privalau pakeisti Michaelį Schumacherį. Mes per daug skirtingi. Anksčiau daugelis galvojo, kad aš negalėsiu pakeisti Mikos Hakkineno, nes iki to laiko Mika jau buvo iškovojęs du titulus...“

0 Comments:

Post a Comment

<< Home