Kimi Raikkonen'o Fanų Klubas

Wednesday, October 04, 2006

K.Raikkonenas nusiteikęs kovingai sezono pabaigai


Kimi Raikkonenas pažadėjo visomis galimybėmis prisidėti McLaren ekipai siekiant pergalės paskutiniuose dviejuose šio sezono etapuose. Jei komandai taip ir nepavyktų nugalėti, tai būtų pirmasis per pastarąjį dešimtmetį McLaren sezonas, kuriame jie nebus iškovoję nei vienos pergalės. Viename iš ateinančių etapų – Suzukoje ar Interlagose – McLaren stengsis pagaliau nutraukti ilgą seriją be pergalių – paskutiniąją pergalę komandai pelnė K.Raikkonenas praėjusių metų Suzukos GP. Ir nors tai paskutiniosios dvejos suomio lenktynės McLaren bolide – po penkerių metų bendradarbiavimo su šia ekipa, sekančiais metais Ferrari ekipoje jis pakeis M.Schumacherį – lenktynininkas vis dar esa svarbi dabartinės savo komandos dalis.
Raikkonenas: „Nors nebuvau paskutiniuosiuose svarbiuose komandos bandymuose, viskas yra normalu. Komanda man suteiks visas galimybes, kaip, žinoma, ir kitam pilotui, nes lenktynėse stengiamės iškovoti kaip įmanoma daugiau taškų bei pelnyti pergalę. Jie man suteiks viską, ką gali jie, o aš jiems suteiksiu viską, ką galiu aš.“
McLaren ekipoje išėjusį suomį pakeis dabartinis pasaulio čempionas F.Alonso. Raikkonenas mano, kad naujokas greitai ir lengvai pritaps ekipoje ir juokaudamas prideda, kad komandai bus lengviau dirbti su Alonso.
Raikkonenas: „Manau jam viskas klostysis gerai. Komandoje vien geri ir sukalbami žmonės, todėl nemanau, kad jam turėtų kilti problemų. Sunkiausias darbas jiems buvo dirbti su manimi, todėl kitąmet viskas bus puiku.“ Paprašius detaliau, jis paaiškina: „Viskas tvarkoj, tik kartais aš galiu būti tinginys.“

0 Comments:

Post a Comment

<< Home