Kimi Raikkonen'o Fanų Klubas

Friday, March 23, 2007

Raikkonenas dalinasi įspūdžiais po lenktynių


Kimi Raikkonenas nesunkiai laimejęs lenktynes Ferrari komandoje , prisipažino kad nesitikėjo savo karjerą italų komandoje pradėti pergale.

Kimi Raikkonenas, Ferrari: „Nuo pirmosios dienos Ferrari komandoje neslėpiau savo džiaugsmo. Dabar, po pirmosios pergalės, esu dar laimingesnis, jeigu tai tik įmanoma. Pasirašydamas sutartį norėjau laimėti kuo galima greičiau, bet nesitikėjau, kad pergalė ateis taip greitai. Niekada dar nelaimėjau pirmųjų sezono lenktynių ir dabar esu labai patenkintas . Pradėdamas atstovauti komandai visada sieki kuo geriau pasirodyti nuo pat pradžių ir negali būti nieko geriau negu laimėti jau debiutinėse lenktynėse. Išsipildė žiemos svajonės. Sezoną pradėjome geriausiai kaip tik įmanoma – laimėjome lenktynes, apvažiavome greičiausią ratą ir startavome iš pirmosios pozicijos“.

Kimi Raikkonenas, Ferrari: „Žiūrint iš šalies gal atrodė, kad lenktynės buvo lengvos, bet sekmadienį spaudos konferencijoje jau sakiau, kad taip nebuvo. Nebūna lengvų pergalių. Turėjome keletą smulkių nesklandumų. Didžiausia problema buvo nutrūkęs radijo ryšys, bet lenktynes buvome suplanavę minutės tikslumu, todėl man tik reikėjo vykdyti planą“.

Kimi Raikkonenas, Ferrari: „Žinojau, kad startas bus lemtingas. Labai stengiausi išlaikyti dieną prieš lenktynes iškovotą pirmąją poziciją ir po pirmojo posūkio pasidarė lengviau, nors ir negalėjau bendrauti su savo inžinieriumi Chrisu Dyeriu. Lenktynėse mūsų greitis labai geras ir man nereikėjo net važiuoti ant galimybių ribos. Likus maždaug dešimčiai ratų aš vos neužmigau! Kažkas mane išblaškė, sekundėlei praradau susikaupimą ir trečiame posūkyje teko užblokuoti ratus. Net ir neturėdamas radijo ryšio, žinojau, kad mano inžinierius būtų mane žadinęs: „Kimi, pabusk!“

Kimi Raikkonenas, Ferrari: „Komanda labai stengėsi mane informuoti naudodama informacines lentas. Kartais buvo sunku jas pastebėti, nes jas lengvai galima sumaišyti su kitų komandų. Kai kirtau finišo liniją, užplūdo geri jausmai. Fantastiška švęsti pergalę kartu su komanda, tavęs laukiančia aptarnavimo zonoje. To momento nebūčiau praleidęs už nieką pasaulyje“

Australijoje iškovota pergalė buvo dešimtoji suomio karjeroje. Per 104 lenktynes ant podiumo jis pabuvojo 37 kartus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home